Gojko Berić kaže da Sarajevo nije njegov grad i da su bošnjačke izbjeglice stoka
Kolumnista. Eto u šta je stao život Gojka Berića. No, da ne bismo omalovažavali one koji se ozbiljno posvete ovoj vrsti ‘javnih radova’, bitno je napomenuti da je Berić neuspješni kolumnista. Njegova pisanja imaju jednu dozu lijepog stila, čija je izuzetno bitna podloga njegovo životno iskustvo satkano od brojnih poznanstava i situacija, ali u suštini njegovi radovi su prepričavanja već poznatog javnosti, bez imalo rasvjetljavanja i analize. On čitateljima ne nudi uglove i spone koje ga mogu dovesti do novih spoznaja i zaključaka.
Ono što je obilježilo rad ovog amatera sa stažom veterana jeste vidljiva netrpeljivost prema reafirmaciji bošnjačkog i muslimanskog identiteta u BiH. Iako on to pakuje kao borbu protiv nacionalizma, vidljiva je strast kojom kritizira što je većinski narod BiH dobio priliku da bude ono što je bio stotinama godina. Posebno je kritički nastrojen prema vjerskoj i političkoj dimenziji reafirmacije najbrojnijeg naroda u BiH. Istina, Berić uvijek upotrijebi neku grupnu odrednicu, ali ako se zna da ostali nacionalizmi nisu imali restrikcije u ispoljavanju i uživanju u svojim identitetima, od naziva jezika, heraldičkih oznaka, do suštinskog situiranja u najznačajnijim adresama nekadašnjeg sistema, jasno je da se buđenje nacionalne svijesti ponajviše odnosi na bh. muslimane, sada opet Bošnjake.
Eksplicitni dokaz njegove netoleracije i mržnje, je TV gostovanje beogradskog radikala, novinara i predavača sa Fakulteta za medije i komunikaciju u Beogradu Zorana Ćirjakovića koji prenosi žalopoljke Gojka Berića. Nemanja Kusturica i Nele Karajlić djeluju izuzetno blago u odnosu na Ćirjakovića. Takav čovjek je prijatelj Gojku Beriću. Ćirjaković prepričava riječi Gojka Berića pa tvrdi da mu je ovaj kolumnista u Sarajevu govorio da “Sarajevo nije njegov grad, da je su izbjeglice iz Bosne stoka, da on sebi ne može da oprosti da je ostao u Sarajevu”.
Ako se zna da su izbjeglice u Sarajevu bili isključivo Bošnjaci protjerani iz raznih dijelova BiH, nema dileme koga je uvrijedio kolumnista. I bez obzira na njihovu etničku pripadnost, izostanak empatije a onda i grozne uvrede prema izbjeglicama, onima koji su morali napustiti svoje domove da bi spasili živu glavu, činjenice su koje Gojka Berića isključuju iz grupe civilizovanih javnih osoba i svrstava ga u klošarsko-kvazigrađanski krug, inače izuzetno jak u Sarajevu.
Ovi prepričani rasističko-islamofobični stavovi Gojka Berića pokazuju koliko je dobronamjeran prema Sarajevu i prema svojim komšijama Bošnjacima. Vjerujemo da bi Gojko Berić više volio ono Sarajevo u kojem su Nele Karajlić, Biljana Plavšić i Momčilo Krajišnik dominantne društvene figure. Ako ništa, da su mu oni ostali u Sarajevu, ne bi mu u komšiluk došla “stoka iz Bosne”.
Pogledajte izjavu Ćirjakovića.
DEBLOKADA.COM